Bogalice bloggen

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 31 maj 2010 20:43

Hej mina vänner!

Nu e jag tillbaka här.. gått över en månad se jag sist skrev. Har hänt en massa på den tiden som tagit all kraft och ork ur mig. När själen redan är knäckt i botten, så är nya motgångar rätt jobbigt att ta. Som om man redan inte hade tillräckligt med skit i bagaget.

Jag har blivit sårad, förd bakom ljuset och lurad flera gånger än en ensam person ska behöva bli och det tar all energi man har att hämta sig från sådant. När det då kommer nya motgångar så blir det lätt att man stänger av och inte orkar med så  mkt.

Det är jag mästare på att göra att stänga av, vilket gör att jag idag sitter i den här skiten jag gör...med ständig värk och trötthet med min fibromyalgi.

MEN, jag är på väg tillbaka... vägen ska bli ljusare och klarare, kan knappast bli mörkare.


Idag hade jag underbart besök av Ulla-Carin och Sabai från E-kullen. Blev en massa bus för systrarna och en massa kax oxå...finns mkt temperament i dessa.

Här kommer lite underbara kort på de sååå fina brudarna

Systrarna poserar så fint   

Är de inte underbara va?

Fina och tjusiga Sabai


Ta hand om varandra nu allihopa, och glöm inte att berätta för dem ni håller kär att ni älskar dem... life is to short.

  

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards