Bogalice bloggen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 14 augusti 2010 17:20

... eller vänta nu, är den här igen.

Vilken värme det är nu...känns som högsommar igen, jag som trodde hösten var på väg för några dagar sen. Men missförstå mig inte, detta är underbart.

Snart snart blir det semester för mig, har jobbat som en tok hela sommaren men den 27e augusti bär det av mot sydligare breddgrader och närmare bestämt till Cypern... yeah lovely.


Igår fick jag äntligen träffa min älskade syster och hennes man och min otroligt underbara systerdotter Amy. Är såå drygt att de bor i England å att man inte kan träffa dem oftare. Lill skruttan växer ju så knakar och är så stor nu, redan 7 månader. Vi spatserade längs strandvägen och hamnade sen på Josefinas, underbart fin restaurang men satans så dyrt, men ibland får man kosta på sig lite.


Hundarna mår bara bra och njuter av sommaren och bad, men dom lider allt när det är såå här varmt som nu. Ja Doris hon har ju alltid energi hahha och har nu fått sig en förkärlek till gosedjur, hon älskar dem.


Nä, nu ska det kilas iväg till jobb igen

So long mina vänner

  


Här kommer lite bilder från veckan som gått

Doris med sin nalle ( som sen gick i tusen bitar )

Mina fina tjejer

Å så mosters älskade lilla Amy... såååå underbar!



Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards