Bogalice bloggen

Alla inlägg under november 2009

Av Elin - 29 november 2009 22:47

...har nu gått för Annie och magen den bara växer och växer. Undra hur det kommer sluta.

Inte långt kvar nu, om ca 2,5 vecka börja vi nedräkningen till dom kommer...åh så spännande.

Undra hur många gosiga små bebisar det är där inne...många tjejor hoppas vi på


Helgen har gått fort, jobbade i lördags och idag varit slappardag. Va ute på en långis med Delta och tränade lite, hon va verklige dötaggad. Imorrn bitti blir det jobb igen, har fått tider där jag ska jobba 07-09 varje morron och sen kombinera det med kvällar och nätter. Suck där rök mina sovmornar

Jaja bara å bita i sura äpplet till jag får fast jobb, får svar imorrn på ett jobb...håll tummarna snälla!


Nä, nu blir det strax sängen, klockan ringer 06.

Kramisar

Av Elin - 27 november 2009 22:43

Men imorrn blir det jobb för mig... 10-18, men det ska bara bli kul å få träffa mina underbara ungdomar igen. Kommer nog bli en fullspäckad dag med mkt liv och rörelse.

Så här ser fröken Annie ut efter 39 dagar...tiden går i rasande tempo, imorrn har det gått 6v och bara 3 veckor kvar nu. Härligt och spännande.

Stackars Annie...det ser bra tungt ut där inne 


Hoppas ni alla får en bra helg

Ha det bäst

Kramisar

Av Elin - 24 november 2009 22:06

Har fröken Annie gått nu och nu ser hon ut så här


Oj oj vad hon sväller för varje dag som går. Lilla pluttan, hur ska detta sluta.


Här rullar det på med jobb och jobb. Imorrn nytt ställe och introduktion 7-12, så nu blir det natti natti


Sov gott 

Av Elin - 22 november 2009 20:42

Så här se fröken Annie ut efter 35 dagar dräktig.

Damen börjar fylla ut ordentligt nu...hennes små knattar där inne växer för fullt.

Inget är som väntan...oliiiidligt.

Men den som väntar på nåt gott...

Av Elin - 21 november 2009 23:19

Här kommer lite nya bilder på fulingen här hemma Skrattande


Ja han är i en fulålder nu Skrattande

Av Elin - 20 november 2009 23:18

Ja herregud, hinner ju knappt med något den är veckan. Har jobbat i princip hela veckan på nya jobbet. Det har gått superbra och imorrn är min helt egna första arbetsdag där, utan intro eller nåt. Ska bli spännande. Bra arbetstid oxå börjar 11.00 och slutar 16.00 Skönt. Men sen har jag jobbar 4 dagar i rad så då behöver jag lite vila.


Annie damen hon blir bredare och bredare för varje dag som går...stackars lillan, hur ska det sluta.


Vet att det varit dåligt med bilder på Torres på sistone, ska försöka fixa till det i helgen nu. Men han är inte grann nu...sååååå låååånga ben och hög som en älg, och långsmal haha. Kommit i fulåldern redan vid 12 veckors ålder. Herregud vad ska herrn sluta.

Nä nu blir det sängen och sova.


Sov gott alla glada

Kram

Av Elin - 17 november 2009 19:04

Ja nu är det konstaterat...lilla fröken Annie är dräktig. Här är bildbeviset som bekräftar det.

Efter 4 veckor och 2 dagar ser damen ut så här.

Finns längre ingen tvekan och nu är jag sååååå glad. Äntligen ska vi få lite puppisar. Den här kullen blir ju så speciell när det blir på våran egna uppfödda tik. Gud va spännande det ska bli.

Dessa 5 veckor kommer krypa fram..vill att valparna ska komma NUUU.


Ha d gott alla

Glädjekramar från oss

Av Elin - 14 november 2009 20:21

...har nu gått sen parningen. Å fröken Annie hon breddar ut sig hela tiden, så frågan är som sagt hur många hon har där inne nu. För dräktig det är hon, annars vet jag inte vad.

Kolla själva får ni se, vad tror ni?


Hon e ganska bred och tjock nu, och även en liten kula där på magen.

Så nog är det bebisar där allt.

Spännande nedräkning framför oss.


Ha det gott nu alla

Kramis

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards