Bogalice bloggen

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Elin - 6 november 2009 15:33

Ja den är nu avklarad och får jag säga det själv gick det ju riktigt bra.

Va dock superduper nervös, precis innan vi skulle in så höll jag på att dö av nervositet. Shit va hemskt det var då.

Men sen rann allt bara på av farten och det var så hiiimla roligt. Tiden bara rann iväg och det som jag först tänkte skulle va lång tid i rutan gick som en fingerknäppning. Härligt att ha gjort det, ångrar det inte för en sekund.

Va jättekul å få se hur det går till bakom en direktsändning, sååå mkt människor som sköter olika saker. Sen va det ju givetvis kul och träffa alla programledarna, Carin daSilva va supergullig och även David Hellenius va där som gäst, han pratade med oss och va jätterolig. Men Laila Bagge, fyyy vilken bith och diva, verkar tro hon är nåt...pyttsan.

Vi blev ju så fint sminkade oxå av proffs, så man kände sig så snoffsigt snygg. Eller vad tycks?

Men så här dagen efter känns det roligt att ha gjort det, å alla fina vänner och underbara familjen satt å heja å gav mig så fina beröm. Tack så mkt alla Kyss


Ikväll blir det idol, blir att slappa framför det och ta en lugn helg. Helgen sen har inget direkt inplanerat, blir lite städning och fixande hemma bara. 


Ha en bra kväll nu alla.

Kramiz

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards