Bogalice bloggen

Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 13 november 2011 13:01

Här va det evigheter sen jag bloggade... har inte haft varken tid eller intresse tyvärr. Men nu är det dax för en uppryckning.

Mycket har hänt sen sist :)

Får sammanfatta det fort... jobbar sen snart ett år tillbaka på Arken Zoo i Infra city, en så otroligt underbart jobb som jag e såå glad för. Man ska verkligen ha tur och rätta kontakterna för att få bra jobb nu för tiden. Butiken är en nystartad butik, vi öppnade i dec-10. Från en helt tom lokal har vi nu en stor fin butik. Jätteskoj att få vara med från början.

Doris är med mig varje dag jag jobbar och är vår fina medarbetare  


Ja appropå Doris.. E-kullen är nu snart 2 år gammal... jisses så tiden går.
För att sammanfatta kullen... SUPERKULLEN!!!
100 % fritt på höfterna 86% fritt på armbågarna... 100% har känd mental status... sååå stolt är jag över alla fina duktiga hundar med köpare  

Bogalice Eve Echevema "Tess" har redan LP1... wooow så duktigt!
Bogalice Emina Edition "Nova" har excellent i Juniorklass på utställning

Bogalice Estancia Enamore "Doris" har excellent med CK på utställning

En mkt trevlig kull blev det av dessa skruttar, dessutom mkt vackra.

        

Här är en bild på min vackra Doris


Ja nej nu har jag småbloggat lite, ska försöka bli bättre nu.

ha en trevlig helg och grattis till alla pappor där ute på fars dag


See ya

  

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards