Bogalice bloggen

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Elin - 14 september 2009 22:59

Underbart program, och underbara Magnus Betnér!

Kvällens kommentar

Citat Betnér;

" Din kompis Perelli kunde inte komma ikväll för hon fastna med lösnaglarna i fittan när hon onanera, så hon kunde inte komma"

HAHAHAHAH! Det va ett riktigt under bältet skämt, men underbart...HAHAH!Skrattande

Betnér é grym!


Nu blir det snart sängen.

Sov gott där ute.


Puss/ Elin

Av Elin - 14 september 2009 16:49

...fick precis ett mail som jag inte väntat mig.

Sökte faktiskt ett jobb för ett tag sen, som jag verkligen verkligen vill ha...men har inte hört nåt på flera veckor så trodde inte jag va intressant. Men så fick jag ett mail nu och trodde givetvis det skulle stå att dom anställt nån annan.

Men döm av min förvåning när det står att dom vill träffa mig SkrattandeSkrattandeSkrattande tjohooo


Så nu i veckan ska jag dit och träffa dom...visst jag studerar och vill ju fullfölja mina studier, men i så fall gör jag ett avbrott i studierna och testar jobbet ett halvår. Känns det inge bra så går jag helt enkelt bara tillbaka till studierna igen. Men det här jobbet är ett drömjobb för mig, jag loooovar...Cool fyy vad jag vill ha det här!!!!


Ja, nu blev jag allt lite glad här på kvällskvisten.


Puss / Elin

Av Elin - 14 september 2009 16:06

Ja, nu har jag varit på bibblan och lånat lite böcker som vi ska analysera i skolan.

Vi ska välja en barnboks illustratör och sen analysera och vi har valt Stina Wirsén.

Så nu ska här läsas lite om Knut och Rut Skrattande


 

Vad tror ni, är det bra läsning en måndags eftermiddag??


Ha d gott

Ciao / Elin





Av Elin - 14 september 2009 11:41

Go förmiddag alla glada!

Solen skiner och det verkar vara en härlig höstdag ute, blir och ta en promis med Delta snart.


Sitter och kikar på 4.an om lite nya filmer, är sååå spänd på nya Stieg Larsson filmen "flickan som lekte med elden"

Första filmen va ju såå bra, så har såna stora förväntningar på den här som kommer nu. Tycker Noomi Rapace som spelar Lisbeth är så himla grym, hon gör hela filmen.


Idag blir det en del plugg, ska ner till stan och bibblan och låna lite barnböcker, ska läsa lite Stina Wirsén böcker.


Ha en bra dag

Puss & kram

/ Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards