Bogalice bloggen

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Elin - 9 december 2009 19:03

Har bara varit mkt med allt...jobbar och sliter oxå vilket dock e väldigt kul. Den här arbetsplatsen är underbar som jag är på nu så känns inge jobbigt att gå dit.

Annie ja hon bara sväller och sväller och sväller, vet inte var det ska sluta.

Ja du Eva..du har nog bara förträngt hur Kita såg ut vid 7 veckor...  hahah för inte kan dotra Annie ha fler valpar än mamma sin!!!!   

Så här ser damen ut nu efter 53 dagar;

Herregud säger jag bara

Nu är spänningen snart olidlig, för vi vill ju veta hur många det är å vilka kön.

Men snart så är dom här...underbart. Annie är så duktig och fortfarande så pigg trots denna rejäla mage. Dutti tjej.


Nä, dax och ta sig en tur me hjärtat innan det bär av till jobbet igen. Vi hörs mina vänner

  

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards