Bogalice bloggen

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Elin - 14 december 2009 17:19

...till våra underbara valpar tittar fram.

5 dagar kvar nu till beräknat datum...huga så spännande.

Fröken Annie e fortfarande så pigg och glad och fick idag leta blodpudding ute i snön.

Vi e så glada både Annie och jag att vi har en sån toppenfodervärd i Kicki som förvaltar pärlan på det absolut bästa sätt.

       Vad skulle vi göra utan dig Kicki??


Imorrn åker Delta och jag till Linköping och semestrar lite och vakar över Annie. Så vi är på plats när det är dax, för förlossningen tänker jag då inte missa.

Vi har ju gjort ett avtal som säger att Kicki får ha valparna hos sig första 4 veckorna å sen sista 4 hos mig.

Men självklart lämnar jag inte Kicki i sticket vid valpningen, den vill jag ju inte heller missa, den e ju det bästa på hela   


Nu ska Delta å jag ut i snön lite.

Ha det bäst

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards