Bogalice bloggen

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Elin - 12 december 2009 23:20

Ja å nu menar jag svinsprutan...för den jäkla sprutan gjorde mig ju sjuk. Man blir sjuk för att bli frisk, skumt det där..hmm!

Ja, jag hade ju inte tänkt ta svinsprutan men va uppe på vårdcentralen för att få vaccin mot hepatit B som en av våra brukare på jobbet har. Så när jag sitter där säger sköterskan, har du tagit mot svininfluensan?? Nä säger jag och hade inte tänkt det heller. Ja efter en massa haranger och utlägg från henne så gick jag då med på att ta den ändå.

Vilken resulterade i en jäkla värk i armen och influensasymptom i 2 dagar. Jag har dessutom under dessa 2 "sjuka" dagar jobbat...kul?? NÄ inte det minsta...Grrr   

Så jag hade då första natten ont i ena armen efter svinsprutan och i den andra efter hepatitsprutan...tror ni det gick bra att sova eller? Svar; Nej! Hahah...sååå synd om mig.

Idag känner jag mig lite bättre men värken i armen efter svinen e kvar...känns som ett stort tryne e uppkört i muskeln   


Imorrn bär det av till Älvsjömässan och utställning, ska inte ställa själv men kika runt och handla lite billiga saker.

Bra och handla på sig lite beddar till valparna kommer..de e ju snart här..nu kan dom komma från allt mellan 4-9 dagar! Spännande så det skriker om det.   


Nä, nu bäddar vi ner oss...

Har haft snöbollsröj Delta och jag...Jaa, det är snö här..Jippi!


Natti natti mina vänner

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards