Bogalice bloggen

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Elin - 5 oktober 2009 22:35

Ja gud så underbara dom e bebisar.

Satt med Dani i famnen idag när jag kom hem, å han somnade på mitt bröst med huvudet mot min kind.

Gud vilken rogivande känsla...jag somnade nästan jag me.

Å precis innan han somnade så låg han å titta på mig och gav mig ett såååånt stort leende, gissa om guldmamma Elin smalt. Precis i den stunden kändes det som han va mitt barn.

Enorma moderskänslor som kommer upp...kanske för att man en gång varit gravid och gjort en abort som det känns extra mkt. Kan ju inte låta bli att tänka på hur d hade varit om jag inte gjort aborten Obestämd

Men men gjort e ju gjort så ingen ide att tänka på det nu...har ju lilla underbara Dani och inte glömma Dustin, så jag fyller min barnkvot rätt bra.

Men man hoppas ju att nån dag kunna få ett eget kärleksbarn Kyss


Men nu mina vänner blir det att hoppa i sängen. Imorrn ska jag hälsa på min nya praktik förskola.


Sov gott

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards