Bogalice bloggen

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Elin - 11 oktober 2009 15:15

Precis hemkommen från ett träningspass med Delta. Vi träffade även Kia och viktor och Moa.

Blev bitarbete idag.

Delta har börjat gå riktigt bra i bitarbetet nu, så kanske man ska testa sig på IPO igen på henne.

Kia fick oxå testa för första gången, och hon tyckte ju det va superkul.

Men efter ett tag började d regna..så det blev att skynda hem


Så nu blir det att mysa en stund hemma.

Tentan är klar, ligger i ett igenklistrat kuvert så nu kan jag inte ändra den.

Fick panik imorse då halva delen va borta, så blev tvungen att stressa och skriva klart resten.

Tänkte lägga den på lådan idag, då dom tömmer den kl 13.

Så med en massa stress hann jag precis klart till halv 13. Så när jag kom fram till lådan hade dom slutat tömma på helger. Så jag hade inte behövt stressa så mkt....GRR. Skrikandes

Men nu orkar jag inte öppna kuvertet och titta på tentan, nu får den vara så här.


En sten har fallit från mitt hjärta oxå...efter en massa onödiga tråkigheter har jag fått tillbaka min älskade Sussie och Emma...underbart! Kyss


Nu ska jag vila en stund innan matdax.

Ha d gott mina vänner.

Ciao

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards