Bogalice bloggen

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Elin - 9 oktober 2009 23:01

...har varit fullspäckad.

Började med att vara på praktik på min nya förskola, vilket gick jättebra. Barnen va så spralliga för att jag va ny, men det verkar trevligt där. Mkt nytt och ta in i början, men det ska nog gå bra.

Sen när jag slutade hämtade min snälla plastis upp mig och vi åkte hem, för att sen få besök av underbara Eva och hennes lika underbara Flisan. Vi prata hund och allt möjligt och gick sen upp till plastis för att äta mat.

Sen hem igen och se Idol tillsammans med Tina.

Underbart att Karolina åkte ut, hon va värdelös, gillade inte henne. Tycker hon hade en dryg attityd.

Hon sjöng bra, men passar inte idol, kanske mer som typ jazzsångerska lr nåt.


Men nu mina vänner bär det av mot sängen, för min kropp värker och huvudet längtar efter kudden.

Imorrn kanske det blir en träff till fröken Lotta och min ev blivande puppe Skrattande


Hörs imorrn

Puss

Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards