Bogalice bloggen

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Elin - 19 oktober 2009 12:39

Gjorde att jag blev hemma från praktiken idag.

Igår kväll fick jag sådan magvärk, har haft det en gång innan men den här gången va det hemskt.

Va nästan så man funderade på att åka in, tankarna gick åt tarmvred hållet.Rynkar på näsan

Hade såna magsmärtor som knip i mellangärdet och ner mot tarmarna, tappade andan och blev alldeles svimfärdig.

Har ingen aning om detta tillhör sjukdomen fibromyalgi? nån som vet??

Det står colon irritable på symptom, men de vettesjutton om d här va.


Idag är jag helst slut tack vare magen plus den andra hemska värken. Det här är verkligen inte kul länge.Obestämd

Usch usch.


Nu ska jag vila i soffan

Ha d gott mina vänner Cool



Presentation


Namn; Elin
Gör; Arbetar Arken Zoo
Intresse; Mina hundar
Bor; Nynäshamn
Civilstatus; Singel
Övrigt; Egen uppfödning på rottweiler - Bogalice kennel.

Här kommer jag blogga om allt möjligt som händer i livet, som aktiv hundägare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards